072-33-80-757
לקבלת ייעוץ ראשוני חייגו
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם

עורך דין תביעות סיעוד

אחת הסיטואציות הכי קשות עבור אדם היא הזדקקות לטיפול סיעודי. במרבית המקרים מדובר בקשישים הסובלים ממצב כרוני, שבאיזשהו שלב הידרדרות פיזית ומנטלית (ולעתים קרובות שילוב בין השתיים) מובילה אותם למצב סיעודי. או במילים אחרות: הם מאבדים את היכולת לבצע פעולות עצמאיות פשוטות כמו היכולת ללכת או להתרחץ בכוחות עצמם. הרגע הזה שמגיעה ההכרה ש'אין ברירה' הוא רגע קשה עבור הנזקק לסיעוד ובני משפחתו. אבל, עם כל הקושי הנפשי לפחות יש ביטוח סיעודי. מסתבר שזה לא כל כך פשוט.

תביעות סיעוד הן עסק מסובך

אין דרך נעימה להגיד את זה, אבל העובדה שאתם חוסכים עשרות שנים ומשלמים ביטוח סיעודי לא תמיד מעניינת את חברות הביטוח. אתם סבורים (בצדק) שמרגע שחסכתם בפוליסה אתם מכוסים, אבל מבחינת חברת הביטוח שום דבר לא קרה ובדרך כלל היא תחייב אתכם לעבור שבעה מדורי גיהינום לפני שהיא תאשר את התגמול הביטוחי. זה עצוב, אבל אם אתם מעוניינים לזרז עניינים כדאי שעוד לפני שפניתם לחברת הביטוח תפנו לעורך דין תביעות סיעוד.

עורך דין תביעות סיעוד הוא משפטן שבקי בניהול תביעות סיעוד מול חברת הביטוח והמוסד לביטוח לאומי. עו"ד תביעות סיעוד בקי במשמעויות וההשלכות המשפטיות של כל פרט בפוליסה והוא גם מכיר את הפרוצדורות והסחבת בהן נוקטות חברות הביטוח וידע להדריך אתכם איך להתמודד עם בדיקת הרופא מטעם הביטוח (אחד השלבים הקריטיים) ושלבים אחרים בתהליך.
עורך דין תביעות סיעוד מנוסה ומסור כמו למשל עורכת הדין דורין מנו בן שמעון עשוי לחסוך לכם הרבה זמן, כסף ועגמת נפש.

חזית נוספת מול הביטוח הלאומי

כשמדובר באנשים שנזקקים לסיוע סיעודי גם מנגנון הביטוח הלאומי יכול לסייע באמצעות מטפלים, סייעים ואביזרים. מסתבר שגם אל מול מוסדות המדינה לא תמיד הכול הולך חלק. סיוע משפטי של עו"ד תביעות סיעוד או עו"ד ביטוח לאומי שמכירים היטב את הנהלים, יסייע לכם למלא את הדו"חות השונים באופן אופטימלי וייצג אתכם בפני הרשויות.

לשיחת ייעוץ עם עורך דין תביעות סיעוד ועו"ד ביטוח לאומי:
 072-33-80-757

 
 
 

דורין מנו בן שמעון - משרד עורכי דין

פקס: 03-5360815  |  טלפון: 072-33-80-757  |  מוטה גור 7 פתח תקווה, בניין C (פארק אולימפיה)
כל האמור באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית, בכל דרך ואופן ובכל מקרה, המידע המוצג הינו כללי בלבד
לייעוץ הכנס פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
תשלום שכר טרחה מותנה בתוצאה