072-33-80-757
לקבלת ייעוץ ראשוני חייגו
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם

עורך דין תאונות אישיות

לרבים מאתנו פוליסת ביטוח עם מרכיב כיסויי ל'תאונות אישיות', לרוב מדובר בתוספת נלווית שנמכרת או מוענקת כהטבה לביטוחי חיים, בריאות ורכב. מעטים האנשים שרוכשים אותה באופן עצמאי ומתעמקים באותיות הקטנות. זו גם הסיבה שכאשר מתרחש אירוע של 'תאונה אישית', קשה למבוטח להבין מה בדיוק מקנה לו הפוליסה בלי שהתייעץ עם עורך דין תאונות אישיות וגם היכולת שלו לממש את הזכויות ללא סיוע של עו"ד תאונות אישיות היא מאוד מוגבלת.

מה זו בכלל 'תאונה אישית'?

אחת הסיבות שמומלץ להתייעץ עם עורך דין לפני שפונים לחברת הביטוח, היא שאפילו במקרה של השאלה הפשוטה – מה זו תאונה אישית – אין תשובה אחת. לפוליסות שונות נוסחים שונים וגם אם לעין בלתי מקצועית זה נראה כמו ניואנסים,  המשמעות בפועל עשויה להיות דרמטית.  הנוסח השגור הוא בדרך כלל: "היזק גופני בלתי צפוי מראש, הנגרם במישרין על ידי  אמצעי אלימות פיזיים, חיצוניים וגלויים לעין,  אשר מהווה,  ללא תלות בכל סיבה אחרת, את הסיבה היחידה, הישירה והמיידית למקרה הביטוח", וכמעט תמיד תצורף רשימה של התניות מסוגים שונים. בפועל, ללא עורך דין תאונות אישיות מיומן קשה מאוד לממש פוליסות כאלה.

אגב, הסיפור הזה נכון במידה רבה גם במקרה של תאונות דרכים. למרות שבנושא ביטוחי רכב יש הקפדה גדולה יותר ובכל מקרה לא אמורה להיות סיטואציה שנפגע תאונת דרכים יישאר ללא כיסוי ביטוחי, הניסיון המצטבר מוכיח שנפגע תאונת דרכים שייעזר בשירותיו של 'עורך דין תאונות דרכים' יזכה בדרך כלל בפיצוי משמעותי יותר.

מילה מהמומחית
נפגשנו עם דורין מנו בן שמעון שהתמחתה, בין היתר, כעו"ד תאונות אישיות ועו"ד תאונות דרכים וקיבלנו ממנה טיפ ששווה ליישם:

"ראשית אני חייבת לציין שמנקודת המבט שלי פוליסת תאונות אישיות עשויה להתגלות כ'הצלה משמים'. בתנאי, כמובן, שמקרה התאונה עומד בתנאי הפוליסה. לכן, ההמלצה שלי היא לא להתייחס לפוליסה הזו כסרח עודף ולבחור אותה ברצינות הראויה. הפוליסה הזו, לרוב, אינה יקרה וניתן להשיג כיסוי הולם בכמה עשרות שקלים לחודש.

קיבלתם הצעה לפוליסה כזו? אל תתעצלו, קבעו פגישה עם עורך דין תאונות אישיות. במהלך הפגישה, עורך הדין יעבור על סעיפי הפוליסה ויבחן אותה אל מול סגנון החיים שלכם. זה עשוי להשתלם לכם בעתיד."

לשיחת ייעוץ עם עורך דין תאונות אישיות או עורך דין תאונות דרכים:
072-33-80-757

 
 
 

דורין מנו בן שמעון - משרד עורכי דין

פקס: 03-5360815  |  טלפון: 072-33-80-757  |  מוטה גור 7 פתח תקווה, בניין C (פארק אולימפיה)
כל האמור באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית, בכל דרך ואופן ובכל מקרה, המידע המוצג הינו כללי בלבד
לייעוץ הכנס פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
תשלום שכר טרחה מותנה בתוצאה