072-33-80-757
לקבלת ייעוץ ראשוני חייגו
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם

עורך דין מחלת מקצוע

מחלת מקצוע מוגדרת כמחלה אשר התפתחה בגופו של עובד בזמן העסקתו והיא משויכת לתביעות נזיקי גוף. דורין מנו בן-שמעון הינה מומחית ובעלת ניסיון רב בכל הקשור בייצוג והגשת תביעות בגין תאונות ופגיעות עבודה. עורכי דין מחלת מקצוע הם כלי הנשק המועדף כאשר יוצאים "למלחמה" כנגד חברות הביטוח במטרה לעמוד על זכויותינו. 

אילו מחלות מקצוע קיימות?

רשימת מחלות המקצוע מצויה באתר של ביטוח לאומי וכוללת בין היתר ירידה בשמיעה, כאבי גב  ומחלות חמורות כמו סרטן. רוב העובדים לא יודעים אילו פיצויים מגיעים להם ובעבור אילו מחלות, ועל כן עורך דין מחלת מקצוע אשר בקיא בחוק ובזכויות העובדים ידע להסביר בדיוק מה מגיע לנו. למשל, גם פיצוי על שבר תאונות אישיות בביטוח לאומי יכול לכסות בייצוג נכון בידי עורך דין מחלת מקצוע.

מיהם הנפגעים העיקרים?

באופן גורף הנפגעים העיקריים הם עובדי תעשייה וייצור וצה"ל, אשר מיוצג על ידי משרד הביטחון, עקב סוג עבודתם הפיזי והחשוף לחומרים שונים היכולים להיות רעילים. לכן עקב ריבוי הנפגעים גם צה"ל ללא ממהר לשלם פיצוים אלה. לכן עורכי דין משרד הביטחון הם כלי הכרחי בהתמודדות מול משרד הביטחון בתביעות אלה. 

כיצד ניתן להוכיח את הפגיעה?

הקושי העיקרי הוא להוכיח את הקשר בין המחלה תנאי ההעסקה. מכיוון ומעסיקים מחויבים בשמירה על תקנים מחמירים בכל מה שקשור בבריאות המועסקים נוצר קושי להוכיח קשר סיבתי זה. עורך דין מחלת מקצוע ידע לקשור בין הנסיבות להתפרצות המחלה ואם צריך גם להוכיח על קיום רשלנות מצד המעסיק. עורכי דין מחלת מקצוע בקיאים מצד אחד בזכויות הנפגעים ומצד שני גם בחובת המעסיקים לשמירה על ביטחונם ובריאותם ובכך לא מאפשרים למנוע כל התחמקות מתשלום.

דורין מנו בן-שמעון, עורך דין מחלת מקצוע מומחית בתחום, תשמח לפגוש אתכם ולשמוע את סיפורכם בגין כל פגיעה או תאונה אשר קרתה במהלך ובעקבות תנאי העסקתכם. המשרד ילווה אתכם החל משלב מילוי התפסים והגשת תביעה ועד לקבלת סכום הפיצוי המרבי הנקבע על פי חוק. 
 

דורין מנו בן שמעון - משרד עורכי דין

פקס: 03-5360815  |  טלפון: 072-33-80-757  |  מוטה גור 7 פתח תקווה, בניין C (פארק אולימפיה)
כל האמור באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית, בכל דרך ואופן ובכל מקרה, המידע המוצג הינו כללי בלבד
לייעוץ הכנס פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
תשלום שכר טרחה מותנה בתוצאה