072-33-80-757
לקבלת ייעוץ ראשוני חייגו
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם

ביטוח לאומי תביעות


ביטוח לאומי תביעות הינו נושא מורכב למדיי. המוסד לביטוח לאומי ידוע בקשיחותו, בבירוקרטיה, ולעיתים הוא קובע החלטות שרירותיות ללא כל הצדקה. אין זה פשוט להתמודד לבד עם הביטוח הלאומי, במיוחד בעבור מי שלא בקיא בחוקים, תקנות ומיצוי זכויות, ולכן מומלץ לפנות לעו"ד מומחה לענייני ביטוח לאומי תביעות על מנת שיוכל לייצג אתכם בוועדות, וככלל, לטפל בתביעה, מתוך היכרות מעמיקה עם דרכי התנהלותו של המוסד.


עו"ד מומחה לתביעות ביטוח לאומי

ביטוח לאומי תביעות נוגע למספר נושאים. ישנם נכים פיזית או נפשית הזכאים לקבל קצבה, נפגעי תאונות עבודה, נפגעי פעולות איבה, אנשים סיעודיים ועוד. עוד מטפל עורך הדין במקרים נוספים: ביטוח לאומי זכויות, ביטוח לאומי קצבת נכות, ביטוח לאומי נכות. מן הסתם עורכי הדין מכירים את המערכת מקרוב, כיצד היא מתנהלת, ומתי מתקבלות החלטות שאינן מוצדקות. עורך הדין מתפקידו לייצג אתכם בוועדה אחת או בכמה וועדות, על פי המחלה ממנה אתם סובלים, הוא יודע בדיוק כיצד להתנהל מול רופאי הוועדה.

אילו סוגי תביעות קיימים?
ביטוח לאומי תביעות, נוגע למספר ליקויים. ישמם מבוטחים התובעים את הביטוח הסיעודי, כאשר אין מדובר רק בקשישים אלא גם בילדים הסובלים מלקויות שונות. בנוסף, לא מעט אנשים כלל אינם מודעים לעובדה שגם לקופות החולים כיסוי סיעודי. באמצעות הכסף אותו אנו משלמים מרבית חיינו למוסד זה, הוא יכול לשלם בעבור המבוטחים את קצבאות הנכות והגמלות. 

מה קובע החוק?
בכל מקרה של ביטוח לאומי תביעות מסוגים שונים, כמו מיצוי ביטוח לאומי זכויות, ביטוח לאומי קצבת נכות או ביטוח לאומי נכות, החוק קובע כי כאשר אדם נחשב לנזקק, על המוסד לביטוח לאומי לספק לו מענה, משמע קצבה. כמו כן אנשים אלה זכאים לקבל זכויות שונות. לא תמיד הוועדות קובעות כי מדובר בנכות לצמיתות, לעיתים היא מוגבלת לתקופה מסוימת או עד שמצבו הבריאותי של המבוטח ישתפר.
 
חברות הביטוח
חברות הביטוח לא תמיד נוהגות ביושר ומתוך הגינות, הן לרוב תחפשנה דרכים כיצד להימנע מתשלום, תוך כדי היאחזות בפרשנויות משפטיות שאינן תמיד רלוונטיות, ומשרתות רק אותם. חברות הביטוח הן בעלות כוח עצום, הן מעסיקות סוללה של עורכי דין, ולא פשוט להילחם בהן.

עו"ד בעל התמחות בתחום המוסד לביטוח לאומי
לעיתים לא נותרת אף ברירה, וחייבים לפנות אל עו"ד שייצג אתכם נאמנה אל מול הגופים השונים. את זאת בדיוק עושים במשרד עו"ד דורין מנו בן שמעון.

כאן יטפלו בכל הקשיים אותם מערימים עליכם בביטוח הלאומי, זאת באמצעות עו"ד המכיר היטב את הזכויות להן אתם זכאים. כך גם ניתנת האפשרות לתבוע אותם. במהלך השנים נחלנו לא מעט הצלחות בתביעות כנגד הביטוח הלאומי. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בהקדם!
 

דורין מנו בן שמעון - משרד עורכי דין

פקס: 03-5360815  |  טלפון: 072-33-80-757  |  מוטה גור 7 פתח תקווה, בניין C (פארק אולימפיה)
כל האמור באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית, בכל דרך ואופן ובכל מקרה, המידע המוצג הינו כללי בלבד
לייעוץ הכנס פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
תשלום שכר טרחה מותנה בתוצאה