072-33-80-757
לקבלת ייעוץ ראשוני חייגו
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם

עורך דין נזקי גוף במרכז


עורך דין נזקי גוף במרכז הוא למעשה עו"ד לענייני נזיקין, כאשר ההתמחות העיקרית שלו היא להגיש תביעות נזיקין בשל נזקים שנגרמו ללקוח מסיבות שונות. לרוב מדובר בתאונות דרכים, אולם גם במקרים אחרים. בנוסף, עורך דין נזקי גוף במרכז מטפל בנזקי גוף אחרים כמו למשל כאלה שנגרמו עקב רשלנות רפואית של רופאים וגם בתאונות עבודה.

מהם דיני נזיקין?

עורך דין נזיקין בפתח תקווה או כל עיר אחרת, מעניק שירות משפטי לכל מי שנגרמו לו נזקי גוף, כל זאת מכיוון שהיה מעורב בתאונה. למעשה תאונות נזיקין עלולות לקרות כמעט בכל מקום, וכאשר אדם נפגע ונגרמו לו נזקי גוף, באמצעות עו"ד לענייני נזיקין, הוא יוכל להגיש בקשה לבית המשפט על מנת לזכות בכל הפיצויים המגיעים לו.

עורך דין נזקי גוף במרכז יעניק לכל לקוח ייעוץ מתאים בהתאם למקרה שלו, וכמו כן, הוא יכוון את הלקוח ויסביר לו כיצד ניתן לפעול בכדי לזכות בפיצויים. במקרים בהם נגרמו גם נזקי גוף וגם פגיעה ברכוש בשל תאונות דרכים, זוהי סיבה רצינית ביותר לפנות אל עורך דין נזקי גוף במרכז. עורכי דין אלה מטפלים בתביעות נוספות: הם גם עורכי דין לתאונות עבודה ועליהם להסביר ללקוח את מהות תאונת עבודה זכויות.

מהם התחומים העיקריים הקשורים לנזקי גוף?

עורך דין נזקי גוף בפתח תקווה, גם מטפל במקרים של תאונות דרכים, תאונות אופנועים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, תאונות המתרחשות בקרב תלמידים, תאונות אופניים, תאונות בהם מעורבים הולכי רגל וגם תאונת עבודה זכויות. 

ההמלצה החמה היא לפנות אל עורכי דין לתאונות עבודה, להם ניסיון וידע רב בתחום, והם ידריכו את הלקוח כיצד ניתן לקבל פיצויים בשל נזקי גוף, וזאת עוד טרם קיבלתם מגורם רפואי המלצה להגיע לבית החולים. (לא בכל המקרים ניתן לעשות זאת, במיוחד כאשר מדובר בפצוע קשה). יש לשמור היטב ולסדר בתיקייה את כל הממצאים הרפואיים, ואת ההפניות שקיבלתם מהרופא.

מהן זכויותיו של מי שנפגע  במהלך העבודה?

נפגעי עבודה זכאים לדעת את כל הקשור אל תאונת עבודה זכויות.  עובדים אלה אשר נפצעו או נפגעו, לעיתים מאבדים את כושר העבודה, ולכן אינם יכולים להשתכר עוד.

בפעמים רבות יש לפנות אל המוסד לביטוח לאומי. כל אזרחי ישראל משלמים דמי ביטוח למוסד זה, זאת בכדי שבבוא היום, והיה ויצטרכו, וועדה רפואית תוכל לקבוע את אחוזי הנכות שלהם. אנשים אשר מוכרים ככאלה שנפגעו במהלך העבודה, יוכלו לקבל קצבה שתכלכל אותם, ותוכנית למטרות שיקום. והיה ואדם נפטר עקב תאונת עבודה, גם בני משפחתו, יקבלו סוגי הטבות שונות.

פנייה לעו"ד מצליח בתחום הנזיקין

והיה ונגרמו לכם נזקי גוף עקב תאונה או כל סיבה אחרת, בהחלט מומלץ לפנות אל משרד עו"ד דורין מנו בן שמעון. אנו נזמן אתכם לפגישת ייעוץ חינם, נסביר לכם את כל הקשור להיבט המשפטי, ונסייע לכם בכל דרך להשיג פיצויים גבוהים וזכויות. פנו אלינו עוד היום, ונשמח להעניק לכם שירות מקצועי!
 

דורין מנו בן שמעון - משרד עורכי דין

פקס: 03-5360815  |  טלפון: 072-33-80-757  |  מוטה גור 7 פתח תקווה, בניין C (פארק אולימפיה)
כל האמור באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית, בכל דרך ואופן ובכל מקרה, המידע המוצג הינו כללי בלבד
לייעוץ הכנס פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
תשלום שכר טרחה מותנה בתוצאה