072-33-80-757
לקבלת ייעוץ ראשוני חייגו
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם

עורך דין אובדן כושר עבודה במרכז

ישראל נחשבת מדינה מתקדמת מאוד בכל מה שקשור ברווחת התושבים ודאגה לזכויות סוציאליות. הבעיה היחידה שלעיתים אותם גופים שאמור לדאוג ולעזור לנו מקשים עלינו בדרכים בירוקרטיות. למשל במקרה של אובדן כושר עבודה עורכי דין המתמחים בהגשת תביעה זו לביטוח לאומי הם בגדר חובה.

מהו אובדן כושר עבודה?

אובדן כושר עבודה מתייחס לפגיעה שקרתה לעובד בזמן ובמקום עבודתו ובעקבות כך נפגעה יכולת ההשתכרות שלו. אובדן כושר עבודה יכול להיות זמני, ואז מתקבל פיצוי תאונות אישיות לתקופת מוגבלת או קבוע ואז מתקבלת קצבה קבועה מביטוח לאומי. ביטוח לאומי לרוב לא ממהר לשלם גמלות קבועות וחלק מתפקידו הוא לבדוק לעומק את חומרת הפגיעה והיכן ומתי התרחשה. עורך דין אובדן כושר עבודה במרכז  יוכל לעזור החל משלב הייעוץ, הסבר על כל פיצוי תאונות אישיות בגין פגיעה זו, עזרה במילוי הטפסים והגשת התביעה וליווי במהלך התביעה עצמה.

ואם יש ביטוח בחברה פרטית?

מכיוון והגמלה החודשית בגין אובדן כושר עבודה מביטוח לאומי אינה גדולה מספיק לקיום, רבים מבטחים עצמים גם בחברות ביטוח פרטיות, לעיתים זה גם סוג של בונוס מהמעסיק. אך גם חברות ביטוח אלה אינן ממהרות להגיש פיצויים בעקבות אובדן כושר עבודה וירצו לנסות לצמצם כמה שיותר את גובה התשלומים. בהתייעצות עם  עורכי דין תאונות אישיות יכולות להיות משהו שהרבה יותר קל להתמודד מולו מבחינה בירוקרטית. ליווי של עורך דין אובדן כושר עבודה במרכז מומלץ גם כנגד תביעות מול חברות ביטוח פרטיות. 

לסיכום, ניתן לומר שבמקרה של תאונה עורך דין אובדן כושר עבודה במרכז הם כלי עזר חשוב בתביעה ועמידה על זכויות הנפגעים. אין לסמוך על חברות הביטוח שימהרו לשלם מעצמם את חובם למבוטח כל כך מהר.

משרד "דורין מנו בן שמעון" שהוא משרד עורך דין אובדן כושר עבודה במרכז המתמחה בהגשת תביעות נזיקין מסוג זה ישמח לעמוד לשירותכם בליווי וייצוג במהלך תביעתכם כהכרה כנפגעי תאונות עבודה. עורכי דין תאונות אישיות יעזרו לכם להשיג את הקצבה המגיעה לכם על פי חוק בגין אובדן יכולת השתכרות. 
 

דורין מנו בן שמעון - משרד עורכי דין

פקס: 03-5360815  |  טלפון: 072-33-80-757  |  מוטה גור 7 פתח תקווה, בניין C (פארק אולימפיה)
כל האמור באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית, בכל דרך ואופן ובכל מקרה, המידע המוצג הינו כללי בלבד
לייעוץ הכנס פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
תשלום שכר טרחה מותנה בתוצאה