072-33-80-757
לקבלת ייעוץ ראשוני חייגו
או מלאו פרטיכם בטופס
ונחזור בהקדם

אובדן כושר עבודה זמני


לאף אדם אין תעודת אחריות, כלומר אי אפשר לדעת מה צופן לו יום. כל אדם באשר הוא, יכול לחלות ולאבד את כושר עבודתו, או אז מתעוררות שאלות: באיזה אובדן כושר מדובר? זמני או תמידי?

הסבר על אובדן כושר עבודה זמני

לא תמיד אובדן כושר העבודה הוא לצמיתות. ישנם מקרים של אובדן כושר עבודה זמני, כלומר, הפגיעה ביכולת להשתכר גם היא זמנית, אולם הנזקים עלולים להיות בלתי משוערים. אנו מתכוונים למקרים של אובדן כושר עבודה בקרב אנשים מבוגרים, שלאחר מכן יתקשו למצוא עבודה, גם אם אובדן כושר העבודה הוא זמני. הם מסוגלים להמשיך לעבוד, אולם רוב הסיכויים שהם יהיו מובטלים, במיוחד לאור העובדה שהם אינם צעירים.

מה ניתן לעשות?

אובדן כושר עבודה זמני עלול להיות עניין מורכב. לא מעט אנשים רוכשים פוליסות ביטוח בדיוק בשביל מצבים שכאלה, ומהות הפוליסה שונה מחברת ביטוח אחת לשנייה. אם אתם מתקשים לפעול לבד,  מומלץ לפנות אל איש מקצוע, באשר אל אובדן כושר עבודה עורכי דין.

קצת סדר בבלגן

לסובלים בשל אובדן כושר עבודה זמני ישנה האפשרות לפנות לחברת הביטוח לשם קבלת תגמולים, זאת בתנאי שיש פוליסת מחלות. כאשר אדם חלה לפתע במחלה המובילה אל אובדן כושר עבודה, עליו לתבוע את חברת הביטוח. ולבסוף, אסור בשום צורה שהיא להצהיר הצהרת בריאות כוזבת.

ביטוח לאומי

במצבים בהם אדם מאבד את כושר עבודתו באופן זמני, למעט חברת הביטוח הוא יכול גם לפנות בנוסף למוסד לביטוח לאומי, וזאת לאור מצבו – אובדן כושר עבודה ביטוח לאומי. חשוב לציין כי כאשר הגיע הזמן לקבל פיצויים מחברת הביטוח או מהמוסד לביטוח לאומי, ממתינה לכם מלחמה לא קטנה, ולכן לא מומלץ לנסות להתמודד לבד, אלא לפנות אל עו"ד מומחה לנושאים אלה. גם כושר עבודה ביטוח לאומי הוא בהחלט אתגר לא קטן. נדרשת הכוונה וייעוץ של אנשי מקצוע הבקיאים בחוקים.

סוגי אובדן כושר עודה

מרבית האנשים פונים אל חברות הביטוח ורוכשים פוליסת אובדן כושר "רגילה" ולא פוליסת אובדן כושר עבודה מקצועי. כך יוצא שהם מוצאים את עצמם במקומות עבודה אשר מסבים עוד נזק למצבם, ופוגעים בבריאותם הפיזית. וכמובן, אנו מכירים את סוכנויות הביטוח, הן תמיד תנסנה לשכנע אתכם כי רכשתם פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה מקצועי מן הטובות שיש. 

לא קלה היא הדרך, בכל הקשור לחברות ביטוח, מצפה לכם התמודדות לא פשוטה ומתישה גם אם ביטחתם את עצמכם בפוליסת אובדן כושר עבודה. ייתכן מאוד שבבוא היום, חברת הביטוח תתנער מחובתה לשלם את התגמולים להם התחייבה. מה עושים? פונים לעו"ד.

עו"ד לשם קבלת סיוע משפטי

בין אם רכשתם פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה באופן זמני או כושר עבודה תמידי, חברות הביטוח תמיד ינסו להתחמק מתשלומים ולהתנער מהמחויבות שלהן. לכן אנו ממליצים לכם לפנות אלינו, משרד עו"ד דורין מנו בן שמעון. אנו מבטיחים ליווי צמוד לאורך כל הדרך. אנו מתמחים בנושאי תביעות כנגד חברות ביטוח או המוסד לביטוח לאומי. למה אתם ממתינים? צרו קשר!
 

דורין מנו בן שמעון - משרד עורכי דין

פקס: 03-5360815  |  טלפון: 072-33-80-757  |  מוטה גור 7 פתח תקווה, בניין C (פארק אולימפיה)
כל האמור באתר אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי או חוות דעת משפטית, בכל דרך ואופן ובכל מקרה, המידע המוצג הינו כללי בלבד
לייעוץ הכנס פרטיך ונחזור אליך בהקדם:
תשלום שכר טרחה מותנה בתוצאה